17.

Zasto nisi ista kao one koje ostavljao sam bez pozdrava?
Zasto trazim te u svakoj posle tebe?
Sto si mi pod kozom ti ostala?
catchmeifyoucan
Ne znam da pjevam i sviram ali zato imam fax i govorim 3 jezika; kazu da sam dobra u krevetu (mirna sam dok spavam); moguće je da znam sve načine na koje se ljubav ne desi; ne prosipam pamet , jer je nemam , ovde sam da olaksam dusu, ne zato sto nemam kome reci u realnom zivotu, vec zato sto me boli neka stvar o tome sta ce neko misliti o meni na ovom mjestu; po potrebi sam savrsena; obilazim teretane i imam crni pojas iz karatea (izazovi me ako smijes), bila sam noc u zatvoru jer sam tukla dva lika koji su mi htjeli platiti pice i odvesti u krevet (da, ja sam lezbejka,lezba,gay persona i volim to!); voljela sam samo jednom u zivotu i odvoljela za cijeli zivot,nadmena sam i superiorna! Svaka slicnost sa jeftinim superjunakinjama iz filmova je slucajna i nenamjerna; vozim Opel Berlinettu iz '79 i ponosna sam sto je starija od mene.Dovoljno?

2 komentara

Komentariši